torsdag 1 april 2010

Så kan det gå

Jag förstår inte alls varför min käre sambo ser så missnöjd ut.. Enligt min mening så är det helt och hållet hans eget fel att byxorna ser ut som de gör. Batterisyra är farliga grejer och väldigt frätande. Det är inte mitt fel att han promt skulle ha sina nyaste arbetsbyxor på sig. Jag tycker till och med att jag var snäll som lagade dem. Det var långt i från det enklaste kan jag lova. Har ni någon aning om hur tjock ett par arbetsbyxor är? Det som brukar vara nog krångligt att laga vanliga byxor när man måste ner på benen...
Han sa åt mig att sätta dit två stora lappar och klippa bort där tyget höll på att rasa ihop. Sen att han ville ha lappen på utsidan och inte på insidan hörde jag inte ett ord om... Jag tycker det ser ut som en stenåldershammare och ett kors, så lite passande på ett arbetsbyxor ändå..

Inga kommentarer: