måndag 19 juli 2010

Generaler













Dålig uppdatering här - jag vet. Jag ska bättra mig. Men nu kan jag i alla fall visa upp vad större delen av sommarens pysseltimmar gått åt till. Fyra dockor som liknar oss fyra nollningsgeneraler.. Jag, Emmelie, Andreas och Michael... Som ni ser på bild här till höger. Dock kan jag inte ta åt mig äran för någon av bilder, det är Emmelie som fotat de virkade dockorna och bilderna på oss är hämtade från diverse facebook profiler, jag hoppas upphovsrättspoliserna har överseende med detta övertramp...
Dockorna har varit rätt rolig, om än tidskrävande att göra. Det har också varit svårt att då dem lik, men något så när, tack vare håret, tycker jag ändå att de är...
I övrigt så håller jag på virka en liten söt lila duk till en blå bricka och sen fick jag ett special uppdrag nu i kväll att virka mängder av olika amigurumis, så det är bara att sätta fart emellan timmarna på macken och nollningsplaneringen (det är massa att göra!)... Så mer bilder kommer väl någon gång i nästa vecka, skulle jag tro!

Inga kommentarer: