måndag 10 maj 2010

Jag ligger efter

Äntligen så är min luvhalsduk färdig, kanske lite sent med tanke på vädret, men den mår inte dåligt av att lagras en sommar. Jag har också virkat en liten iggelkott på beställning. Första gången jag virkar med "spretgarn", men det gick rätt bra ändå. Sen har jag virkat en sjal som jag inte heller visat upp och en bebismobil. Jag ligger efter!
Jag ska försöka bättra mig nu i veckan, äntligen så har min veckopendlar kommit hem igen så nu har jag en fotograf! Lite väl jobbigt att fippla med stativ och självutlösare...
Men som sagt, håll till godo. Jag ska ta tag i mig själv och börja få saker och ting gjort igen!
Nu ska jag börja med vantar, jag är verkligen säsongsanpassad. Jag har fått låna en jätte häftig vante av en klasskompis jag ska försöka knäcka mönstret på. Men det verkar svårare än jag först trodde. Fast börja med mudden klarar jag ju alltid av!

Inga kommentarer: